Auta


Celem uzyskania informacji o dostępności wybranego auta prosimy o kontakt z biurem sprzedaży

Jest to obecnie najdroższy i topowy model w ofercie brytyjskiej firmy, która określa go jako "ostateczne rozwiązanie w dziedzinie luksusowych samochodów sportowych". W jego konstrukcji zastosowano aluminiową strukturę podwozia oraz elementy karoserii z włókien węglowych. Jeśli do tego dorzucić ceramiczne hamulce i specjalną konstrukcję siedzeń, to okazuje się, że w porównaniu z topowym dotychczas DB9 nowy model jest o ponad 40 kg lżejszy. Dwumiejscowe coupe zachwyca dynamiczną linią oraz 20-calowymi felgami z oponami Pirelli P Zero, zaprojektowanymi specjalnie do tego modelu. Silnik jest prawdziwym dziełem sztuki. To ta sama jednostka, która pracuje w DB9, ale tu "podkręcona" została o dodatkowe 67 KM i jej moc wzrosła do 517 KM. Efekt: do "setki" auto rozpędza się w 4,3 s i może osiągać maksymalną prędkość 307 km/h. Dzięki systemowi adaptacyjnej amortyzacji (ADS) praca amortyzatorów regulowana jest aż w 5 zakresach, dostosowując zachowanie auta do warunków drogowych, prędkości i stylu jazdy. Po włączeniu trybu Track auto przeistacza się w wyścigowy bolid, demonstrując pełnię swoich możliwości.

TESTY/RECENZJE:
1. Autocar--__--------------------2. TopGear
3. MotorTrend-----------_--------4. Car And Driver
5. EVO

pojemność:V12 5900 cm³
moc silnika:519 KM
przyśpieszenie 0-100km/h:4,3 s
prędkość max:307 km/h
ilość miejsc:2